超級無敵大肉串

呢個超級無敵大肉串車媽媽想試巳久,奈何二人難以將它擊倒,這天終於約多兩位好友去KO它喇!

訂了六時檯可以早吃早回家陪車車吖嘛!
甫坐下侍應便送上前菜,有泡菜,少見的粟米和醃菜,而泡菜係三款當中最出色的,辣味層次很鮮明,而且泡菜很爽口好吃得要encore一碟呢。
我就係要嚟食呢個{超級大串king BBQ}$328喇*^O^*
飲品方便我就盯上這杯{青色檸檬果汁飲料}Blue Lemonade$50。
想檯才發現原來唔係一用樽上,不過顏色藍藍綠綠看見也消暑解渴,而味道其實同普通嘅Lemonade冇乜分別嘅啫。
好友就選了鬼馬嘅吊環雞尾酒石榴味$78,姑勿論味道如何,賣相經已一絕。十分得人討人歡喜呢!


大肉串BBQ用上鋼架上檯,內有青·紅椒,南瓜,雞髀菇,菠蘿及洋蔥等蔬菜,而肉類方面有腸仔,雞扒,豬肋骨,腩肉和大蝦等等……
還附上三色醬,左係韓式麵豉醬,中間係我最愛嘅麻油海鹽醬和最後係韓式甜辣醬。
大肉串上嘅肉係未完全熟透的,Oppa給我們逐一放落煎鍋上, 一邊翻熱一邊烤至熟透及剪開逐一分給我們食用。


蔬菜經輕烤後味道特別鮮甜,尤其是菠蘿又香又甜又多汁,肉類方便我最喜歡佢嘅肉係完全冇經醃製,這才能食出肉嘅香味。
吃時如果怕熱氣仲可以用生菜包來食,那股熱氣感覺便可即時降低。
另一樣我最想試嘅就係韓式炸雞,呢款係{調味炸雞}$180 一客有成7至8件之多, 炸雞用上韓式甜辣醬作味,外層炸皮比較厚實了一些,而且醬汁十分豐盛,還幸雞肉不會過嚡!


留言

  1. 妳咁鐘意飲藍色野既,我記得妳上次個杯都係

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我喜歡colorful的飲品,尤其藍藍綠綠感覺較冰凉呢!

      刪除
  2. Oppa將D食物擺得好靚好整齊呀,見到都食慾大增!:)

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章