The Market

呢間The Market我book過兩次buffet但都未能食得成,第一次打8號風球第二次車爸爸放唔倒星期日(未試過的只係嗰次)我心諗唔係咁冇緣吖嘛最終我鼓起最大勇氣早3個月book定8/6慶祝我哋結婚紀念我心諗今次再未成事就永不去食haha皇天不負有心人今次終於成功食到喇^0^














帶子,牡丹蝦好吃又回本首選






竟然有雅枝竹太正了


扇貝剌身配上泰汁可口

好正嘅青口嫩滑無比


小龍蝦好吃過大龍蝦


呢個燉湯不得了我哋飲咗4盅
呢個海鮮湯又係正到暈我隊咗2碗


賣飛佛 parma ham













香煎鵝肝


星洲辣蟹好正

























每隻味都試晒^0^












三文魚子加魚子醬巧高尚呀食味就haha~

呢兩樣剌身必食

有我大愛嘅火箭菜


蟹粥

燒雅枝竹buffet少見

車爸中途已被榴槤吸引咗

貓山皇雪糕味道濃郁可不夠滑身


愛ham的我拼命地吃
呢碗喇沙湯頭超濃耶好好食
車爸爸的鵝肝(少食為妙)
乳鴿都好得耶


榴槤奶凍一絕



白酒啫喱very good





我嘅甜品拼盤~爆肚了
Happy wedding anniversary


食飽仲有紅雨助興呢



等等等





留言

  1. 原來前晚有紅雨咁誇張添呀
    好想好想去多次呀

    回覆刪除
  2. 您哋真係好食得,雅枝竹係咩o黎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅枝竹(學名:Cynara scolymus,意大利文:carciofo),又叫菜薊、朝鮮薊,係一種響地中海沿岸可以搵到嘅菊科菜薊屬植物,用嚟做意大利菜材料

      刪除
    2. Ruby我加咗雅枝竹張相喇

      刪除
    3. 哦,原來係呢個,見就見得多,但唔知點食﹖

      刪除
  3. 週年紀念快樂,永遠幸福、恩愛(^_^)

    回覆刪除
  4. 嘩嘩嘩……睇到我流晒口水咁制……好鬼正呀!
    D食物咁正,幾錢一位??

    回覆刪除
  5. 原來妳隊咁咁多碗湯, 難怪好快飽啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章