嗲精車車

車車唔係一個好嗲嘅毛孩不過但凡我去完街返屋企佢都嗲精上身痴到我實好多時攪到我超內疚呢!!我會小D去街架喇乖仔^0^





留言

  1. 就係要您哋內疚,車車呢招醒呀

    回覆刪除
  2. 去少D................都吾得^o^

    回覆刪除
  3. 羅車車嗲人個樣好得意,我上星期見完朋友隻狗先知道原來狗狗系會合醋架,哈哈…好搞笑呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 車車呷醋程度不比人少車哥哥細時比佢咬過添呢

      刪除
  4. 好羨慕妳丫,車車咁嗲,我兩隻B一D都唔嗲,除了要食野外

    回覆刪除
  5. 乖乖係嗲精+裙腳仔,一日黐住我,去到邊跟到邊唔可離開佢視線仲成要抱!成個BB咁

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章