Living plaza好物分享

我呢位小資C拉好愛行Living plaza車爸爸放假期間分別去咗3間分店掃貨,有D貨真係好正其中呢兩件我好like......Relax嘅香味蠟燭買了Orange和Vanilla先點咗Vanilla真係一屋香甜氣息只係$12錯有9折呀$10.8咋竟能有如此品質好surprise,等我遲D試埋隻Orange先得唔知效果有冇Vanilla咁正呢~
另一件係木制小櫃桶好的式一見傾心但有點太素便另買一張3M貼紙叫能幹的車爸爸給我小櫃桶大變身~
變身後的小櫃桶多了點田園氣息啊~好美喔多謝車爸爸的心機

留言

  1. 車車聞得香薰架?我以前都會點架,不過兩隻仔唔聞得,已經有點lu
    車車爸D手工好犀利丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 車車又冇乜反應喎,車爸爸做D手作仔好有心機架

      刪除
  2. Living Plaza係邊,返香港我都要去行吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有好多分店最正喺旺角又大D貨又齊

      刪除
  3. 好抵又好靚呀!
    最讚係車爸爸的巧手同心思~~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章