母親節

今日喺母親節喺道祝天下母親青春快樂,兒女孝順^0^我早係3/5已跟車婆婆慶祝了今年她揀喺屋企要我煮海鮮餐佢食阿媽叫到辛苦都唔會say no la,今年還有驚喜車哥哥女友竟然送我一束美美鮮花(生女的好處,仔始終都只係用個心錫妳)車哥哥即刻話佢都有送過花比我不過係讀幼稚園時~
多謝晒Choco靚女仲要多謝妳媽媽生了一個乖女還孝順埋我~ 

白灼花螺沾甜醬和辣醬同吃鮮味湧晒出嚟~正 
白灼海中蝦爽口彈牙又扎實~ 
蒜蓉蒸大扇貝真係大隻到呢見到車爸爸隻豬手嘛可看到有多巨型,個個都讚蒸得剛熟好食非常~
蒜蓉豆豉辣椒炒蜆~蜆肉肥美尚算乾淨冇沙惹味得很車爸爸食到得開心一粒也不放過haha~ 
薑蔥爆龍躉~薑蔥當然又變身主角啦唔好同我爭呀~龍躉肉好實淨亦有魚香D皮更加係上品喔!!
呢樣炆豬手鴨腳係車婆婆整的車爸爸最愛
淥條青菜又淋又甜的菜芯~

飯後果榴槤只有車婆婆和我兩公婆愛食難為車哥哥聞到榴槤竟然嘔吐大作Sorry~

留言

  1. 有花收真係好sweet ar! :)

    Btw 車哥哥對榴槤竟然咁敏感....!!!!

    回覆刪除
  2. 女又真係窩心啲,我都係鍾意女,好羨慕,我個女要星期三至返o黎呢

    回覆刪除
  3. 未來新袍送花,sweet爆啦
    車哥哥都好孝順妳,乖就仔女都一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都叫車爸爸別送花但阿仔女友送又真係好開心又驚喜

      刪除

張貼留言

熱門文章