究竟我食緊乜

究竟我食緊乜首先帶大家行一圈等大家估下hehe~有新鮮沙律菜~
炸菜鴨肫~ 
涼拌青瓜木耳~ 
烤麩~ 




勁大隻燒豬脾~
陳醋骨~ 
咖哩魚丸~ 
甜品有拉椰糕,白糖糕,芝士餅,懷舊椰絲白兔仔,杞子桂花糕和生果拼盤等等~ 










Haagen-Dazs 雪糕都有3隻味cookies&cream,strawberry,chocolate任食~
橙汁任飲~ 
開估喇我並非食緊酒店自助餐而係東海薈由8/8起逢星期六,日及紅假做的自助餐~成人$233/位+10%,7-12歲小童60歲長者$133/位+10%,6歲以下可跟成人免費入場每檯最多3位,仲要5人同行1人免費抵吧!!
 
自助午餐分兩個時段早場11:00-12:30及13:00-14:30,有無敵海景伴食更加吸引可惜是日空氣混濁~ 
除了以上食品外還有超過20款任點任食點心~ 
仲有著數每位客人均獲送贈黑蒜花膠燉湯及蒜蓉開邊蒸龍蝦半隻,黑蒜花膠燉湯好香甜花菇厚厚的花膠件亦不弱落重料呢~
蒜蓉開邊蒸龍蝦半隻也不小肉質爽口又新鮮好味道,早餐食龍蝦贏晒啦~ 
清新沙律菜配芒果醬清香迷人,估不到中廚做起西式汁醬也絕不輸蝕~ 
瑤柱白粥底綿滑清甜記住食呀~ 
燒豬脾見著師傅切開時肉汁爆流顏色粉嫩我又頗喜愛它喎~
避風塘雞翼~雞翼好大體最怕食迷你size,不過熟又夠入味我待冷了才吃如趁熱食外皮應該會更香脆~
香桃煙燻叉燒新鮮出爐時侍應會托給客人,嘩有金箔好高喔!味道富輕輕香甜桃味少少煙燻香氣肉質淋得來有彈性美味~ 
不過蜜汁叉燒亦不甘示弱甜蜜蜜的焦香外皮帶著軟滑肉質愛C它喇吃了幾件才肯收口呢~
燒肉不過不失啦~ 
蜂巢芋角我由少至大最愛的點心但現在不是每間酒樓有得吃,外層炸得酥脆不油膩內餡更是充滿芋頭香氣好得~ 
雪山叉燒包又係外脆內香甜餡料不多不少份量剛好不錯啊~ 
太過份連燕窩蛋撻都任叫,小小的一個有蛋香牛油皮也合格最重要係豪不吝惜的燕窩即時覺得皮膚靚晒喔!!
蝦餃皮未去到晶瑩剔透但乜不黏牙蝦肉爽口味道也好啱我口味~
帶子腸粉~帶子頗鮮味腸粉也挺滑溜一客兩條呢個份量好好唔會咁易飽嘛繼續試其它美食~

黃橋燒餅呢個大推酥皮外層內裡充滿香蔥肉末放涼了吃也超yummy~ 

豉汁排骨肉排肥瘦適中最愛吃有軟骨的貨色味道正宗酒樓風味~ 
四寶滑雞扎魚肚大大件雞肉嫩滑到家啦~ 
Haagen-Dazs雪糕任食~嘩嘩快要爆肚喇~ 
可愛小晴晴眼仔碌碌幾時先比Maggie EE抱抱呀^0^ 

留言

張貼留言

熱門文章