給他的補償

上個月好少時間陪車爸爸籍著3/9的假期當然要跟他去街街啦這天選擇去銅鑼灣兩點到達新會道闖入喜喜冰室的懷舊空間~

我等著你回來~我等著你回來~




好可愛的明信片餐牌記得小時候跟爸爸搭船時必要吃個福麵才心息呢!! 

凍檸檬茶$22沒跟餐優惠茶味不算出眾一般而已~ 
車爸爸跟餐的熱奶茶~茶味香夠滑溜不俗~
很久沒見的方糖~ 
車爸爸食蕃茄牛腩粒通粉餐$48跟厚多士和雙蛋,多士烘得香口充滿牛油香氣好好吃太陽蛋煎得好靚亦富蛋香不錯喔!! 
蕃茄牛腩粒通粉茄膏味重不夠天然牛腩粒車爸爸覺得味道一般而且份量比較少~ 
我食喜喜三寶飯$59見到介紹有焦糖餐肉而心動另外兩寶係蜜汁叉燒和太陽蛋其實焦糖餐肉我吃不出跟普通有何分別反而淋面的蜜汁就香甜好吃,叉燒夠淋身不過沒焦香太陽蛋外表盪漾內裡好吃~ 
本來好想試雞批浮台但真係吃不下了自己食唔落啫買兩隻請喺附近工作的阿珊食咪得囉$12/隻 

留言

  1. 好耐冇食喜喜啦, 個三寶飯睇黎唔錯呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 三寶飯其實好吃不過點少貴如果包埋飲品會抵D

      刪除
  2. 我發覺妳都好鍾意去銅纙灣食嘢,係咪屋企直接有車去,如果係我會覺得遠囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我屋企去那兒也差不多時間但銅纙灣多嘢食嘛hehe~

      刪除

張貼留言

熱門文章