歲月不饒人

自從踏入字四字頭肌膚質素明顯下降對於從來不外岀美容的我也得屈服,好煩惱究竟將我蛋臉交托那家美容院才放心呢?最後經好友介紹Merry Heart找到一位經驗豐富又不硬銷的美容師Natasha~
位於銅鑼灣區希慎道裕景商業中心18樓方便易找~ 
地方不算太大但乾淨企理而且五臟俱全眼見備有很多新款美容機地方亦頗骨子呢~
我揀選酵素更生護理療程$350(非繁忙時間11:00-14:00)其餘時間$480可享10次送1次,店方選用新加坡品牌Glow Elixir護膚品唔會用什嘜貨可放心享受~

將整個facial跟大家分享一次先來係做肩頸按摩可惜怕癢的我無福消受另外還附送修眉~ 
(1)清潔皮膚足足給我清洗2min其間不斷沖洗原來這樣做能激活肌膚~(2)酵素面作用軟化肌膚(3)金萡精華能增加血液循環(4)角鯊稀精華就用作淨化肌膚,增加柔軟度加強鎖水功能及提升光澤感(5)營養按摩可增加水份及滋養度令精華更加吸收(最啱我缺水肌膚hehe~)(6)針清面上暗粒(7)搽上天衣神水據聞這水能比媲美某大牌的神仙水,柔膚露及防曬便完成^0^
                     這幅自拍係剛做完Facial素顏影的只畫了眉及搽了唇膏明顯面口V咗皮膚增添了光澤這效果維持了4天之多好有驚喜~出文時我已做了兩趟喇haha~

留言

  1. 回覆
    1. 邊係吖不知幾羨慕人哋素顏也可出街

      刪除
  2. 妳本身皮膚靚做乜facial都Ok、不過最好用定一個美容師就最好继绩、因為手勢因人而異、否则反効果嫁。

    回覆刪除
  3. 睇完個topic, 平時好鬼懶的我都搽幾下精華先入黎睇, haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁後生更加要保養好D膚質尤其摸完妹妹後haha~

      刪除

張貼留言

熱門文章