依依不捨的餞別宴

加國好友海豚兒即將回國繼上回東海薈開心相聚一夜後事隔數天再到雲來軒吃場依依不捨的餞別宴~
各位老饕揀選雲來軒素聞質素上佳係較高檔Fusion粵菜~ 

多謝Yan帶嚟媽媽東京手信可愛又好味~ 

仲要多謝劉總細心安排菜式更特別遷就我這個不吃牛的麻煩人^0^ 
人齊了先上場係雲來迎賓五福臨門有爽口酸甜的涼拌雲耳,黑魚籽溏心蛋微甜富蛋香可惜有點過熟,一口腩仔夠香脆,胡麻鮮淮山脆身爽口,金磚豆腐外脆內嫩滑捋捋~ 
老胡同日本姬松茸燉螺頭湯~用精美功夫茶具上檯一壺足足有3碗之多好足料呢,湯色清澈味道鮮香濃郁好喝得我將之清壺~

黑松露鮮露荀炒北海道帶子~帶子起碼係XL級煎至面層煎香內裡剛熟吃下柔軟鮮甜還帶絲絲黑松露香氣引人入勝,另外露荀青嫩無渣我吃了不少呢!!
領獎水芙蓉蒸明蝦球~金黃獻汁下藏有滑過小晴晴面珠登的蒸蛋白吃下柔嫩清新大蝦球已淪為大配角了~
懷舊鬼馬龍皇卷~說穿了即是油條釀蝦膠店家處理得不錯外脆內彈配搭甜酸汁香脆惹味~ 
檳城棒棒骨豬仔包~外型趣致豬仔骨下有個脆豬伴以一小碗咖哩醬賣相可愛^0^ 
豬仔骨用咖哩醃製過味道頗香而且炸得乾身而不過火肉質頗鬆軟,豬仔包用香濃咖哩醬點來享用足令人傾情~ 

招牌醒胃話梅雞~這是我最期待的菜用石鍋熱辣辣上檯霸氣十足,可惜雷聲大雨點小雞肉未達嫩滑話梅味消失得無影無蹤真令人失望!! 
可幸跟著上場的杞子花膠濃湯浸菜苗美味程度爆燈,濃湯香甜非常菠菜滑不溜口吃剩的竟是花膠呢哈哈~ 
櫻花蝦子薑臘味糯米飯加入子薑無疑令菜式清新咗但還是愛正宗臘味糯米飯多點~ 
最後係陳皮紅豆沙用上30年靚果皮香味迷人,店方已將紅豆磨蓉變得沒應有咬口有點不慣但味道確是香甜好吃^0^
吃罷一頓足料晚餐後大家還意猶未盡去Holly Brown吃雪糕繼續傾計至11時許大家才依依不捨地分手,希望不久將來可跟海豚兒再聚啊~我哋都會好掛念妳^0^ 

留言

  1. 多謝妳這晚肯陪我瘋呢! :)

    又原來我睇完妳呢篇blog,頓時明白咗好多嗰晚食咗D咩嘢,我意思係個餐牌有D菜式名寫得好靚,但我其實唔係好明,哈哈,希望唔會激親劉總啦。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都好開心呀,下次回來不要再勁跑喇腳軟就唔好啦haha~

      刪除

張貼留言

熱門文章