安享晚年

近日身體狀況開始平穩只有時肚仔易瀉,都怪自己多口吧!喜歡到處留情~哎係留口水先啱lam咗污糟嘢就好易屙嘔(不可不認老了吧!),車媽媽見我乖乖手仔又康復了便帶我落街散步抒發下悶透的情緒順便曬下D菇啦haha~
行咗一刻忽然靈感到唔得喇我要爆呀~ 
啊啊......我要飛往天上,啊啊......我要日日去蒲,啊啊......我要安享晚年^0^
唱完舒筋活絡,好啦比下面同媽媽影張相啦hehe~ 

留言

  1. 車車甜到漏呀。。。。有媽的宝真係好!

    回覆刪除
  2. 哈哈,車車要日日去蒲?咁要辛苦媽咪帶出街喎

    回覆刪除
  3. 精神好出去曬下日頭,車車即刻開心哂!

    回覆刪除
  4. 車車你駛物爆,有個咁錫你o既阿娘,你啲願望根本唔係問題啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章