停不了的~Buffet

我認我係貪心的人所以我對放題和自助餐特感興趣和偏愛,尤其當你有個大食的老公就更甚啊~
這天一班好友約齊又去吃buffet今次揀選The Food Gallery事關餐廳左至4/4號前憑OpenRice Coupon可享75折優惠~為返$450已可大嘆生蠔,龍蝦,蟹腳,琵琶蝦等高價海鮮,回本so easy^0^
一入餐廳便是甜品區,有小朋友至愛的朱古力噴泉,各式cut cake,甜品杯,即制梳乎厘,麵包布甸及Movenpick雪糕~ 






凍海鮮區超級豐富海鮮迷包括我必定歡喜若狂,陣容包括龍蝦,琵琶蝦,龍蝦鉗,加拿大蟹腳,翡翠螺,小龍蝦,海蝦,青口足足8款之多~

另外還有美國生蠔無限量供應~ 
刺身方面選擇不算多有大路的三文魚,吞拿魚,鯛魚,八爪魚要數特別嘅係油追魚刺身~另外還有多款壽司和反卷~ 

沙律區不算太大但都應有盡有亦算新鮮~ 
Cold Cut都有不少款式,莎樂美腸,牛仔凍肉腸,胡椒凍肉腸,開心果凍肉腸還有我至愛風乾火腿啦~ 
Cheese亦足足有7款之多尤其有blue cheese車爸爸吃得十分滿足呢^0^ 


熱葷區也不弱呢先有燒味,醉雞翼,牛肚等前菜~
XO醬蜜糖豆炒花粒,上湯龍蝦伊麵,辣酒煮花螺,蒜蓉西蘭花~ 



豬脚薑,蠔仔粥~ 

木瓜雪耳燉雞湯,尖椒豬頸肉,薯,豉油王炒蝦,海南雞飯~
除了燉湯外還有{意大利海鮮湯},{椰子雪耳無花果杞子雞腳湯}

印度什雜菜咖哩,咖哩魚,印度牛油雞,白飯和印度烤餅~ 
豬柳,烤什雜菜,炸魚~ 
火腿野菌鮮茄薄餅~ 
烤龍蝦鉗,燒西冷牛扒,意大利乳豬~ 

香草蒜蓉焗青口,莧菜龍脷魚卷,烤羊仔骨,紅酒燴牛面頰,燒甜薯,粗麥粉粟米餅~





即煮檔位有即制粉麵,叻叻沙,麻辣,雞湯,越式牛肉及清蒸海上鮮~ 

魚種有三款可選,鱸魚,烏頭,黃花~即叫即蒸
好介紹完便要開動喇,第一碟例牌沙律行先,最正係紅菜頭蘋果沙律香甜又有益,另外羅馬生菜也爽脆可口呢~ 
到賣飛佛凍海鮮,龍蝦爆膏非常,我大愛的琵琶蝦啖啖肉鮮味不俗,小龍蝦肉質爽口,龍蝦鉗肉地軟滑,但加拿大蟹腳較鹹,~
          數到最正當然係生蠔啦,個子小小的但蠔味頗香濃^0^壽司也有驚喜喎尤其櫻花魷魚軍艦味道不俗而且飯團不鬆散好吃喔!!
有風乾火腿當然要揾菠蘿襯返佢啦,再吃點芝士,烤雜菜和三文魚滿足非常^0^ 
吃了那麼多冷食物取來一碗木瓜雪耳燉雞湯暖暖胃先,但總係飲不慣木瓜雪耳燉雞這組合,海南雞飯超好吃那油飯充滿香氣軟硬適中雞肉也算滑~
本來喉嚨已有點痛再被劉總狠狠誘惑下取了一件薑醋的豬脚軟糯淋滑真係巧巧痴啊~炸魚須非熱辣辣炸起但味道也不俗,另外那上湯龍蝦伊麵估不到咁好吃呢~ 
蒸魚要了清蒸黃花,魚肉新鮮最讚係那蒸魚豉油香甜味美為蒸魚增添一份美感^-^ 
傻豬仔Matthew一見媽媽自制甜品拼盤便興奮哋問食得未呀~得得得等Maggie EE影張相先啦haha^0^  
借拔兄的即焗咖啡梳乎厘一影外貌酷似馬拉糕的的式式好可愛^0^ 
去到吃甜品我已開始有點點發燒,所以法取太多甜品~
但雪糕還是要吃的4小球過下癮便算啦~

留言

張貼留言

熱門文章