慶端午~Buffet

天係父親節先向各位爸爸說聲*父親節快樂*,今天先分享過去的端午節飯外家去了Anchor’s食Buffet做節飯先,一家人濟濟一堂食飯心底裏滿是幸福喔,大家也要抽多點時間陪伴家人尤其係年邁父母,不要失去才懂珍惜啊!!




Anchor’s我吃過一次Brunch性價比十分高,所以這夜便到來吃Dinner Buffet,夜裡的景緻又别有一番味道,看著迷人的丁九夜景有點醉人情迷的感覺呢~
又看看Dinner Buffet陣容先,自選沙律有很多選擇,膽有新鮮沙律菜,紅腰豆,my favorite雅枝竹,鷹咀豆,粟米,紅菜頭,青瓜,洋蔥等,更貼心哋放上大沙律碗方便人客Mix,不過這樣會因每人不同的醬汁混合而令到味道有點混亂呢!!最後都枉費餐廳心意沒試用~
另外有盆凱撒沙律可惜新鮮度不及上圖的沙律菜,旁邊有原個巴馬臣芝士,喜歡吃的朋友可放任哋吃喇haha~


另外還有3款切件芝士供應,Brie ,Parmesan 和車爸爸最愛的Blue Cheese,Ham方面有Parme Ham,Salami及Chorizo~
而本來係即制意粉的檔位夜晚會化身成日本美食檔,這夜供應三款刺身吞拿魚,立魚和三文魚~
還有不少味道質素不俗的壽司,軍艦和反卷~


即煮的日式拉麵檔,大食的朋友不怕吃不飽啊^0^
當然還有上次車爸爸及友人大才讚賞的燒牛肉啦,聽聞今趟質素亦是不錯呀~
這夜天氣不穩沒了户外BBQ,放在這兒的食物亦略凍沒有了即燒的美味,又沒供應10吋阿拉斯加蟹腳真有點失望呢!始終係餐廳的賣點吖嘛!!不過講緊$398/兩位來計亦已算不俗了~




凍海鮮有雪場蟹腳,青口,海蝦及翡翠螺,質素算不俗尤以雪場蟹腳最為標青~
另外有不少冷盤供應口味選擇不少呢!!






熱葷方面亦不俗,海鮮有清酒煮蜆,蒜蓉蒸扇貝~


飽肚嘅有印尼炒飯,巴馬火腿長通粉,及咖哩雞等全都味道不俗架~


香口嘅有日式照燒三文魚及大推前芝士忌廉著薯片~


而追求健康的朋友亦在炒時菜供應呀!!
甜品種類不多有自制Hot Cake,加點糖漿和雪糕已超級好味^0^


這兒的生果十分新鮮有我十級愛的菠蘿,車爸爸愛的西瓜及哈密瓜~
蜜桃批,美味的Tiramisu及藍莓芝士蛋糕,連中式的花生糊都有得吃呢,不過勇氣可嘉的琳琳豬食完個樣都變埋呢haha~






其餘都是跟上次的Brunch差不多~










介紹完畢又睇吓車媽媽吃了什麼啦^0^
例牌先來一碟自制沙律,清新一吓味蕾,喚醒餓餓的胃口,有我最愛的雅枝竹所以一定十分滿意呢hehe~
接著便吃冷盤嚕!!刺身質素就一般喇反而壽司比較出色飯粒軟糯,我揀的魷魚壽司亦鮮味不腥~
梗係少不了我大愛的組合風乾火腿拼菠蘿,這夜我共吃下6件之多呢^0^
凍海鮮中以雪場蟹腳最出色,破開蟹腳一梳梳粉嫩的蟹肉期待我將之吞噬,我口水已流唔客氣喇!!
清酒煮蜆味道正常,不過蜆肉有點過熟呢要扣分啊!!
BBQ亦因為凍了吃下很一般啊~最正係芝士忌廉著薯片質感香滑而且芝味十足,不過巧肥喔!!
甜品不算吸引只吃了少許,不過當中的Tiramisu質素甚高酒香,朱古力香和芝士味都齊全而且平衡得宜抵讚^0^
又是一個愉快的晚上,希望莫家上下都要繼續開心,溫暖下去呀I Love You All^0^

留言

  1. 父親節快樂,唔見妳仔仔同未來新抱o既﹖

    回覆刪除
  2. 第一張相真係甜蜜又温馨,一家人加一pair pair嘅配搭,超級sweet啊!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章