沾沾沾

上月一個黑色暴雨後的晚上,車媽媽帶著濕透的褲管狼狽哋走到厚福街揾吃!一個人的浪漫最好便是吃日本拉麵啦!
見到這間元祖沾麵專門店就怱怱走進去安座好先抹乾身上雨水,已經又餓又渴了隊罐可樂$15先!!
再看看餐牌有咩正麵食,本來想豪一豪佢食呢一個{芝士海膽沾麵}可惜是日沒有海膽供應呀!
那來一個大反差吧!食最抵最平最基本的{味玉魚介沾麵}$68。
車媽媽喜歡吃有咬口的麵所以點選了硬麵,上檯時會見到放在石鍋滾熱辣的魚介湯,味道挺香濃但油份相對豐腴,將冷冷的極太麵放入湯嚟食,用這便是沾麵的最佳吃法。
先要稱讚一下這兒的極太麵,無論掛湯能力以及咬口都係一絕,而魚介湯內會有數顆豚角在入口鬆化味道很不錯呢。
事隔一星期因為太喜愛它的極太麵,所以拉了車爸爸來吃多一趟!
今天天朗氣清所以特別有心機欣賞店內環境,原來門口有一部點菜機,讓客人在排隊等位時可以點定喜歡嘅拉麵,待入座後便能快點可享用。
內在環境都算寬敞,一邊係獨立的吧檯,另一邊就可以給較多嘅朋友一同坐埋享用拉麵。




好可惜嘅係今日仍舊係冇海膽芝士沾麵真的好失望!!






車媽媽係可樂粉絲$15當然至死不渝啦!但係車爸爸就喜歡新鮮感所以試了個綠茶可樂$38!
這個綠茶可樂我飲落就覺得有啲似沙士嘅味道,確確實實真係唔係我杯茶囉!
而沾麵方便我哋揀咗左手面的{元祖龍蝦沾麵}$118,車爸爸將佢加大左面底由180g變成280g所以要另外加15蚊,而右面的係我點算嘅{味玉赤蝦沾麵}$88。
車爸爸的元祖龍蝦沾麵,內有兩片火炙過的叉燒,質感尚算淋滑但未算鬆化肥瘦亦都均稱,而流心蛋亦交足功課盪漾香甜,上次亦都吃過十分滿意的極太麵,這次同樣地質感令人讚嘆!
而這個龍蝦湯看似很油,但係放了麵吃時入口又不覺油膩喎!內裏同樣有幾顆豚角增添了豐富感。
而我的赤蝦沾麵同車爸爸那款落差不多,只係少了兩片豚肉啫。
但係最令我驚喜的反而係我呢一個赤蝦湯,味道鮮濃又香口, 我覺得比龍蝦湯更加惹味可口呢!
呢個極太面我真係十分十分鍾意,夠粗身掛湯能力十分高,而且咬下煙韌彈牙,麵質嚟講我覺得比起我愛的台風更加吸引^0^
今次我還加添了這個秘製辣醬$10,我覺得香味還可以,但係辣味就唔夠啦!!
同樣哋我個湯亦有幾粒豚角,呢個豚角真係好鬼鬆化可口,而且肉香亦都好夠,得幾粒真係唔係好夠喉呢!
而這裏的流心蛋質素好穩定,上一趟來吃的和今次同樣出色味道香甜,質感軟滑黏糯好吃。


店方仲好貼心咁將食沾麵嘅程序圖示給客人,當然最後就要加湯飲埋那精華啦!
一加了湯上去哪個沾麵汁所有看見的油份都忽然消失感覺好神奇,喝下亦都鮮味非常,而且一點都唔會過鹹及肥膩真係好好飲呢!

留言

  1. 之前係鹅頸橋附近吃過一次、麵質好正、但貴、成嚿水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家在香港吃碗拉麵一百幾十在所難免了!

      刪除
  2. 我地對東洋食物口味都幾夾,大家都鍾意食堂島卷、沾麵,見妳講到咁正,我都想襯99喺香港叫佢去試下呢間。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我哋可以做朋友囉!叫99去試吖正心推介^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章