羅家飯之*早午餐*

又到早午餐出場的時候第一餐食熱狗不過冇用腸仔因為要清到期的火雞肉腸!

沙律生菜加番茄配青瓜醬清清爽爽的一隻熱狗,不過太細隻的關係車爸爸要吃兩隻先夠飽!
第二天攪攪新意思弄了個紫薯番茄蛋卷!出來賣相色彩鮮明很引人食慾呢!
說穿了也只是蛋餅一份!只是用了茄汁加麵粉弄了餅皮再加蛋皮,然後加入自己喜歡的餡料,我加了大啡菇、白磨菇、芝士片和紫薯和一些沙律菜伴碟,弄了5大件我吃一件加半條紫薯和奇異果便夠了,其它交給車爸爸盡情享用!


這天吃番茄濃湯通粉用上三大隻肉茄淆湯酸香開胃,配料就簡單的用丸子和切絲的火雞肉腸,簡單有營又好味道始終濕口午餐較合車爸爸意,吃得他非常滿足又滿意!


又是清剩餘物資的一餐!上次剩下了芋泥加上之前的紫薯弄了個雙泥肉鬆三文治,加多幾粒車厘子又呃一餐打了不少斧頭呢嘻嘻!

這天晚上有飯局吃麥皮就最合我意,不過車爸爸肯定不飽所以弄多份蛋治沙律菜給他,那便各享所需完美配搭!


最後這頓本來只是瑤柱白粥和豉油皇炒麵,怎料車爸爸昨夜加料買了老巴刹的醉鵝肝回家,所以令本身清純的早午餐變成魔鬼的化身!


留言

  1. 雙泥肉鬆三文治,又咸又甜,我至鍾意!又,我都係鍾意食濕口嘅早午餐,不過自己整,好多時都會懶咗佢就算。

    回覆刪除
  2. 嗰個用芋泥紫薯泥嚟做三文治,真係未諗過喎

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章