羅家飯之*早午餐*

又到發佈羅家飯的早午餐今個星期好色彩色繽紛,希望能挑起大家的食慾解解近來的鬱悶吧!

第一餐要清咗兩個漢堡包,烘香後我吃奶占包車爸爸吃奶汁醬包,另配炒滑蛋、紅肉火龍果和車厘茄,顏值高之餘營養亦不錯呢!  第二餐我吃豬腩片、車爸爸吃肥牛鮮茄湯通心粉!放心我不需用40個番茄來淆湯3個就已經夠晒數哈哈哈...........



老公經常發雞溫想叫雞呀係想叫我買雞先真!不過這次是在外家帶回來的因為當晚太豐富吃剩半隻雞啊!益了我們只需加些娃娃菜配個滑捋捋的素麵又慳了一餐!

這朝早吃邪惡點的芝士蝦仁撈丁!蝦仁亦是外家帶回來已灼熟的鮮蝦,只要弄個芝士汁便可好方便又美味!
芝士汁好易煮懶惰的我只用乾蔥起鑊,然後加入牛奶、水和芝士片煮至自己喜歡的稠度,然後加點胡椒粉和少許糖調味便成。
週未想吃惹味些弄了香煎多春魚另配帆立貝烏冬,早午餐一樣可以吃海鮮餐喔!


最後一頓有牛油多士、風乾火腿、炒蛋配大量生果蔬沙律,健康中帶有魔鬼細節亦正亦邪好誘惑嘻嘻!

留言

  1. 真係好colorful呀!自從加入自家煮行列後,家中越來越多一樽二樽醬料,淨係早餐都已經有奶沾醬牛油蜜糖(暈)。^^”

    回覆刪除
  2. 連早餐都有大量水果一齊食,真係好健康

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章