羅家飯之*早午餐*

限聚令又再次收緊意味著煮意已經不可斷了!那今天就來分享羅家飯之早午餐吧!第一餐就先清外家帶回來的剩菜先,車婆婆經常會炆豬手、掌翼這些有骨落地菜式給喜歡吃的車爸爸嘆,今次還加入了我送給她吃的花膠真係比佢激C!

這星期老火靚湯是新鮮響螺章魚粉葛湯,湯味當然超級鮮甜而那響螺肉煲後吃仍然十分鮮味,每星期返去都有得又食又拎真係好幸福呀!
炆豬手掌翼花膠就配個蝦籽麵來吃吧!雪櫃還有些羽衣甘藍輕輕拖水便可作配菜!但實在太多餸了根本吃不完剩下半碟就留待一個人的浪漫晚餐!
第二天吃是之前買回家的那兩隻七両大閘蟹我將一隻半拆出成蟹粉,但又好像不太夠吃所以再另加了些蝦仁來伴素麵吃!
車爸爸不愛吃羔但蟹粉則十分歡迎之至還邊吃邊讚好味道添!當然啦吃下去啖啖甘香鮮味又不用吐殼,只是難為了家嫂的我啫嘿嘿!

第三天吃九唔搭八聯合國的早午餐用了意大利拖鞋包配日式叉燒,夾本地有機沙律菜和車厘茄再配少許新鮮蜜瓜和蕃石榴生果。

拖鞋包口感軟熟加上入味軟淋的日式叉燒,連同新鮮的沙律菜吃又幾好味喎!
星期五都係吃包包買了脆皮麥包烘脆後放上芝士、Ham和太陽蛋,另配當然是必有的新鮮沙律菜啦!

這天本想吃豚肉漢堡包可惜找遍家附近也買不到漢堡包!唯有買兩隻咸豬仔包來頂替啦!
這個日本豚肉漢堡扒我是在Aeon買的,煎出來肉嫩多汁又夠肉香但只需$25件真的挺抵吃,我加入了芝士、牛油生菜和番茄片已經好好味了。
星期日吃濕濕哋的香煎雞翼配番茄肉碎湯通粉,在早一夜醃好雞翼吃時將之煎至焦香真係好惹味!

番茄肉碎湯更易煮將肉碎爆香後加入切粒番茄炒淋,然後加適量的水、茄汁、糖、鹽和胡椒粉調味便成了番茄濃湯!將煮熟的通粉加入酸香濃湯中配嫩口露筍好吃得來又夠營養。

留言

  1. 勁呀,又拆蟹肉!而且除咗有煮意,車媽媽仲好有心思,用唔同餐枱布配襯呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 拆蟹肉拆到手軟!用唔同餐枱布妳哋睇都冇咁悶嘛!

      刪除
  2. 見,到個老火湯真係流晒口水,其實蟹粉係咪即係蟹膏﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 有媽的孩子像個寶呢句說話冇錯!蟹膏加蟹肉便是蟹粉喇!

      刪除

張貼留言

熱門文章