17 3月, 2017

平霸自助餐之選

坦白講車媽媽吃自助餐的數目真的不少😜,通常有質素的都起碼要$400 起跳,不過近日俾我發現咗香港逸東酒店都會自助餐廳 Metro Buffet & Grill有個超正又平霸的{地道海鮮風味自助晚餐}還做緊買一送一呀!等我帶大家睇下係咪真係咁抵食啦😍!
一踏進餐廳車媽媽經已經心心眼了😍,因為餐廳放在一架Movenpick的雪糕車在內,車內還供應足足11款Movenpick雪糕🍦🍧🍨,淨係這一點雪糕迷經已覺得值回票價啦是嗎?




另一樣亦都係令甜魔輕易著迷的便是這個豐富的Dessert Corner🍮🍰🍪🍫。
新鮮的切粒生果見到我最愛的菠蘿🍍車媽媽又咀角又微翹了😏。
當晚見到最受小朋友歡迎的朱古力噴泉,還有 十多款配料汁醬可選好豐富啊~
基本的麵包布甸,夾餅,葡撻,棉花糖都應有盡有。






而蛋糕方面款式亦都十分之多,如有芒果慕斯蛋糕,紅桑子絲絨蛋糕,🍰鮮果香酒果凍,意式奶凍及焦糖燉蛋🍮等等,總有一款合您心意啩!
















這個美國1855牛肩扒🐂唔好睇佢薄切切呀!連老饕都大讚好吃呢!
另外還有一些燒烤美食,有我最愛的燒菠蘿🍍,冬菇🍄,蒜味牛油雞髀菇,青口,魷魚🐙及粟米🌽等~
而且亦都有即製湯麵檔🍜,啱晒需要澱粉質的朋友呢!
印式炸雜菜,印式燒餅,印度雜菜咖哩,牛油雞咖哩的味道都十分唔錯喔!








而熱葷方面會有椒鹽鮮蝦🍤,煙肉三色螺絲粉配忌廉汁,香橙雞扒配燒汁,芝士白汁焗蠔,辣酒煮螺🐚蒸原條比目魚🐟,蒜蓉粉絲蒸翠玉瓜及炒飯等等。














還有新鮮的麵包供應,另湯品方面有椰菜花忌廉湯,和日月魚金甘筍煲豬骨湯🍲。
自助餐都必定有的刺身這兒當然都有供應啦!
選擇雖然唔算好多但平常大家吃開的三文魚,鯛魚以及吞拿魚🐟和八爪魚🐙,都有源源不絕供應。
另外一些前菜,壽司卷物,煙三文魚以及凍肉亦都一應俱全。


仲有大家也愛吃的海鮮,這兒的陣容易也很強勁喔!
有鮮紅誘惑的小龍蝦,本地鮮甜的瀨尿蝦。翡翠螺,還有藍青口,半殼青口,及海蝦,看得我口水直流呢。


這兒的自助餐亦不乏生蠔供應,這天的貨色係紐西蘭生蠔,小小的一隻也挺鮮甜喔!
喜歡綠色🌿🍀的朋友亦不會失望,這兒的沙律吧選擇亦都不算少,有我最愛的 火箭菜和車厘茄都已經夠我樂透了!
飲品有自助的咖啡,奶茶,這一個自助餐是否很無敵呢!大家覺得這一餐值多少錢呀?待我餵飽肚子後喺文章的末段車媽媽自會揭曉。
先來一碟沙律及前菜,全部都好新鮮爽脆,煙三文魚亦油潤嫩滑,打了底希望一陣沒吃得那麼兇狠便好了😝!
今天供應的是紐西蘭生蠔,入口會較為Creamy鮮甜味都唔錯而且仲好新鮮呢。
凍海鮮當然要食瀨尿蝦啦!車媽媽自幼得到車婆婆的訓練,剝瀨尿蝦亦難不了我,另外小龍蝦味道唔會過鹹,肉質亦夠實淨好新鮮,另外還有這兒的生果亦都十分鮮甜,菠蘿🍍酸甜醒胃,西瓜🍉清甜多汁,哈蜜瓜🍈亦成熟香甜,這夜我吃了不少啊~
這個辣酒煮翡翠螺🐚十分有驚喜,螺肉好嫩滑唔會有過韌的情況,而且辣味都入到在內我十分喜歡呀,不過胃弱的我只敢吃一隻咋!
到吃熱辣辣美食的時候,兩隻湯都分別取了少許來試,椰菜花忌廉湯十分香滑,另外中式的日月魚甘筍豬骨湯則火侯十足,味道甘甜滋潤。
我十分喜歡這兒的咖哩🍛,香氣滿滿配上印度米同吃食十分之惹味,另外燒菠蘿🍍更加係我首選美食啦!而蔬菜方面蒜蓉蒸翠玉瓜這個配搭好新鮮,而且味道都幾夾喎!呢個可以喺羅家飯試下呢,仲有椒鹽蝦🍤都係新鮮紮實又夠味架!
這碗係好友的自組粉麵🍜,真係好大碗好澎湃呀!相信熟悉我們的人都知呢一位好友是誰啦哈哈哈.........
輪到甜品環節坦白講蛋糕我已經吃不下了!只取了白酒啫喱,芒果布甸及意式奶凍三款,其實幾款味道都十分不錯,但我最喜歡係白酒啫喱,音幽香的酒味又唔會過甜,最重要係有粒士多啤梨🍓呀嘛!
我都唔記得影原來仲有即焗梳乎厘,啱啱焗起熱辣辣吃下去確實好有滿足感,不過這個梳乎厘味會扁甜。
最後當然要食雪糕啦🍨只係輕輕點了三球,揀咗比較能消滯的青檸雪葩,士多啤梨雪糕和冧酒提子雪糕,呢三款都係我嘅至愛喔!
多謝大家陪我一齊享受完整一頓自助餐,係時候要話畀大家知究竟有幾抵食啦!逢星期一至四成人!448/位,小童$348/位,還可享有買一送一優惠,另外星期五至日也可享有 65折優惠,大家話係唔係抵到痺呀!仲有呀細細聲話畀大家知,逢星期一至五{國際海鮮薈萃自助午餐}成人$218/位,小童$158/位,同樣有買一送一優惠喔!快餐店價錢畀多少少就可享自助餐唔去食真係對唔住自己囉!😒