自家小食

車媽媽真係好錫我架佢特登買咗個風乾機返屋企整肉乾比我食佢話係麻煩D但係包我食得健康兼冇防腐喎,嘩今日我試過制成品牛同雞柳真係超yummy連車爸爸同車媽媽試過都話very good呀多謝車媽媽喔^00^












留言

  1. 咁得意o既? 第一次聽第一次見咋, 好似好健康好正喎, 車車真係幸福! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我仲整埋果蘋果乾添下次試整香蕉同芒果正呀

      刪除
  2. 自己做乾果唔錯喎,好健康呀,
    部機幾錢呀?
    見到你咁快就整好新留言.......我好開心^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 部機$269喺yahoo團購道買架,個blog真係攪到我哋好頭痛但係又拉近咗我哋blog友間嘅距離

      刪除
  3. 請問風乾肉類要幾多小時?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用10小時整好不過下次切薄D應該8小時就ok

      刪除
  4. 天氣熱,記住要放入雪櫃呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放咗喺真空嘅食物盒好安全haha~~~

      刪除
  5. 原來唔同種類都可以一齊風乾,我依家先知咋(*^o^*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀可以一齊乾只是時間上有D分別

      刪除

張貼留言

熱門文章