土耳其無花果

昨天喺歡迎見有新鮮無花果買$29.9有四粒都幾大粒,晚飯後切兩粒試吓都幾清甜唔錯不過唔敢比車車食唔知佢食唔食得呢??




 

留言

  1. 好大粒喎,好便呀,我係元朗見到20蚊一粒呀,嚇死我~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意食就去歡迎超市買啦

      刪除
    2. 歡迎超市在哪裡? 我無吃過新鮮無花果,唔知佢係咩味!

      刪除
    3. 傻瓜wing歡迎即係wellcome惠康呀,同妳做朋友一定舒服簡單直接我鍾意

      刪除
    4. 哈哈.....我真係好蠢! ^^ 車媽媽你講的無錯呀,
      我做人真係好簡單好直接架!我媽咪成日話我應該有100歲命,
      佢話我做佐人地阿媽仲成日嘻嘻哈哈咁,
      我做人真係好簡單,有的吃有得著,家人身體健康咁就得嘎啦.
      同我做朋友真係會好開心同好舒服架,嘻嘻 ^^
      認識到你........係我福氣^o^ ^o^

      刪除
    5. 妳唔係蠢係純啫,我都好興幸認識到妳呀^0^

      刪除
  2. 我都好似未食過原粒無花果喎, $30盒都幾抵食喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳多食無花果好呀妳生妹妹爆痔瘡食佢就最啱

      刪除
  3. 回覆
    1. 真快好味不過香港就唔係道道有得買

      刪除

張貼留言

熱門文章