切蛋糕

星期日返外家又有驚喜今次係乖仔送生日蛋糕比老豆預祝老豆生日快樂,你哋睇車爸爸幾開心


 

留言

  1. Um...車爸保養得好好...好似兩兄弟呀!(希望車哥哥唔好嬲)
    祝車爸今年勝舊年,事事順心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我成日都同人講車哥哥係我男朋友^0^

      刪除
  2. 車哥哥咁考順 ,車爸爸一定好開心啦!祝車爸爸生日快樂!

    回覆刪除
  3. 咦, matthew & chloe爸都可以算係9月壽星喎, 真係好鬼橋呢~~~

    回覆刪除
  4. 嘩...你個乖仔好高大喲! 阿仔同車爸爸係埋一齊真係似兄弟多d喎!
    車媽媽你俾咩車爸爸吃? 吃到佢咁青春呀?
    遲黎的祝福.........車爸爸生日快樂呀!!!
    今日係八月十五中秋節 ,我祝你一家人中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. wing我都祝妳一家中秋節快樂呀,唉我同佢哋出街好似拖住兩個仔甘,車爸爸係happy man冇乜煩惱愛笑愛玩所以甘青春囉

      刪除

張貼留言

熱門文章