行街睇戲食飯日(2)

星期五同車爸爸睇完戲後揀咗沙嗲王食晚飯我哋叫咗個芒果大蝦沙律D菜超新鮮泰式汁好開胃另外仲有咖哩薄餅鐵板避風塘魷魚,叫多個特飲夠皮嘻嘻要留肚食甜品雞蛋布丁&榴槤班戟可惜D榴槤未夠熟敗筆布丁就一流嘅香又滑,然後抱住兩個大肚腩滿足地歸家去happy day










 

留言

  1. 嘩.......車爸爸開心到見牙唔見眼,哈哈...
    哎...我結婚前都常去沙嗲王,結婚後就.....無去 =_="

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀車爸爸係appy man,妳點解婚後唔去呀帶埋兩個寶貝去嘛

      刪除
    2. 因為元朗呢邊無沙嗲王,最近都要去荃灣,加上我老公唔中意同我地出九龍,
      所以出親九龍都係我自己一個人帶兩個小朋友去,我媽媽住南昌附近的.
      我好常返媽媽度的,至於老公叫我去奶奶屋企.....我唔多鐘意,哈哈

      刪除
  2. 雖然妳講榴槤班戟唔夠軟熟, 但坐緊月o既我見到, 好想食添.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果妳食到榴槤就好坐月媽媽食好補

      刪除

張貼留言

熱門文章