國慶掃街日

噚日國慶車爸爸放假一於做最鍾意嘅活動"食"我哋冇特定食乜週街掃第一站食腸粉呢間第一腸粉D人話好食但係好失望反而排骨飯就好好食                                                                                    




                                                 
                                                  之後再去蛋王食咗串魚旦同韮菜豬腸豬紅蘿蔔嘩呢個好味到飛起蘿蔔清甜無渣豬紅夠滑係D腸唔夠淋差D      




 行過上海街見有好多咸濕嘢買咗木瓜同蘿蔔好正呀
跟住去食生魚片呢間粥店嘅鯇魚粥好出名但我不愛次次食完口渴到C但生魚片就好好味

 之後殺落廟街食蘿蔔糕同豬骨粥呢檔嘢食唔係特別好味但絕對係童年嘅味道同回憶


之後仲要去貴花甜食甜品一日嘅假期就係甘抱住個肚完結喇




留言

  1. 話咁快又到10月啦!! 妳地幾時掃入黎元朗探我地呀?

    回覆刪除
  2. 啱喇我都想問妳幾時得閒下星期想入嚟探妳哋呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多日子都得閒架, 妳係咪weekend比較free?

      刪除
    2. 下星期一至六都ok日子妳定吖

      刪除
    3. 老公星期一都仲放緊假, 不如就趁早約星期一?? ;)

      刪除
    4. OK就星期一見啦,我喺facebook in box我電話比妳啦,到時幾點妳哋安排最緊要就啱妳餵奶時間

      刪除
  3. 排骨飯好好食?係邊度食架?

    回覆刪除
  4. 食左咁多美食 ,好滿足啦 !

    回覆刪除
  5. haha 天光食到天黑...最正節目!

    回覆刪除
  6. 我以前都成日落廟街食豬骨粥o架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀呢間我好細時爸成日帶我食好有童年回憶

      刪除

張貼留言

熱門文章