遲來的生日飯

1號終於同老公食番佢餐生日飯呢餐由9月拖到11月先食到真係無奈不過有心唔怕遲我哋一樣食得開心滿足呢

























留言

  1. 正所謂:有心唔怕遲,幾時食都咁開心 ^ ^

    回覆刪除
  2. 嘩~~好多野食呀))))
    我都要祝你生日快快樂樂,你地兩個好盞鬼....哈*

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代車爸爸多謝殷師奶,大家甘話妳都生日快樂haha~~~

      刪除
  3. 其實您哋成日出街食,餐餐都係生日飯啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈又係喎,最尾張相係我生咗粒大暗瘡車爸爸幫我遮住先痴得甘埋啫haha

      刪除
  4. 終於都慶到, 冇俾打風影響, 恭喜呢~~~

    回覆刪除
  5. 你兩個成日出去食好嘢,次次都係生日飯啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章