緣份大閘蟹

本來諗住差不多係食大閘蟹嘅時候點知甘啱噚日老友電來問我要唔要梗係要啦$65蚊隻有四兩八都好抵食仲係我愛嘅公公嚟,即晚消滅咗佢哋本來諗住分兩晚食嘅可惜實在太誘惑都係一次過攪掂晒,好多白糕yummy yummy,你哋睇吓車車幾開心以為自己有得食haha~~~~


 

留言

  1. 我唔鍾意食蟹膏,大閘蟹都無咩肉,而且係呢度食慣啲大蟹,對蟹仔真係無咩興趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳唔愛膏梗係冇興趣食大閘蟹啦haha~~不過我就遇蟹殺蟹

      刪除
  2. 依家的大閘蟹得啦, 好好味~~ ^____^

    回覆刪除
  3. 我今年都仲未食大閘蟹呀!你又嚟引人!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章