24 3月, 2014

新髮型

 星期日車爸媽冇返荃灣因為我要剪新髮型,當然剪前要落街happy吓先啦跑呀衝呀hehe真係好好玩呀^0^







鬧人鬧到口乾飲啖水先


我們這一家Lovely

我仲好勁架你哋睇起腳幾高


爆毛的我



即時修身haha~~


車哥哥實話我似草泥馬


車爸爸design嘅波波尾



8 則留言:

  1. 車車變咗袖珍辦獅子仔! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好比面呢似獅子仔車哥哥話我似草泥馬喎哼



      刪除
  2. 今次唔算剪左好多咋喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀天氣熱未定唔敢剪太短呢^0^

      刪除
  3. 新型像喎,車爸手勢唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 車爸爸剪咗十幾年嘞好有經驗架haha~~

      刪除