魔鬼的誘惑

昨日車媽媽同我白白豬我好乘呀冇扭計所以車媽媽請我食雞乾可惜我敵不過魔鬼的誘惑犯規了 影片按此 好彩媽媽冇嬲我咋又過骨hehe以後我會乖乖架喇媽媽母親節快樂呀^0^





留言

  1. 又好難怪喎...車車,妳媽媽整D雞乾咁吸引,我大細B都食到停唔到口

    回覆刪除
  2. 又好難怪喎...車車,妳媽媽整D雞乾咁吸引,我大細B都食到停唔到口

    回覆刪除
  3. 都係犯規左一次, 算係好乖啦~~~ ;)

    回覆刪除
  4. 車車: 因為實在太太太好味啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯媽媽自家制嘅雞肉真係好好味架hehe~~

      刪除
  5. 擺係度引狗,點忍呀,哈哈

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章