黃咖哩雞

Blog友Oph喺泰國買比我嘅手信(按此) 我用咗黃咖哩整咗黃咖哩雞呢隻藍象嘅咖哩醬真係好好味,車爸爸同我都食到lam lam脷呀嚟緊再試埋其它幾款再同大家分享,而家D深海泥孟魚好似受咗幅射鬼C咁大條不過我覺得細細條嗰D鮮甜D^0^

留言

  1. 泥孟魚好大條呀,佢d咖哩真係好香嫁
    我都買左一瓶瓶反黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得妳先試到咁正嘅咖哩醬咋,D魚我懷疑係受咗幅射嘅haha~~

      刪除
  2. 見到碟咖哩, 好想大叫「白飯一碗呀唔該!!」 yum!!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 藍象D咖哩醬真係超正架多謝Oph先試到咋^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章