叫錯雞

母親節當日我哋冇去街因為要幫車車剪毛嗰日我梗係乘機罷工啦,我哋好耐冇叫外賣pizza食咁上網check電話啦送到嚟先發現叫錯雞 原本想叫芝脆雞竟然叫咗芝味鳥質素差九班啊救命一D都唔好食架激C喇~~跟住食返車車送嘅母親節蛋糕條氣即時順晒^0^
pizza味道一般
香辣海鮮意粉香辣何在~唉
炸雞冇眼睇肯定翻炸






留言

  1. 有間叫做芝脆烏架?真係唔知tim
    我好鐘意食芝脆雞D炸雞架,我覺得好食過KFC

    回覆刪除
    回覆
    1. 係芝味鳥呀傻婆,芝脆雞D炸雞真係正遇KFC好多架^0^

      刪除
  2. 叫錯雞……哈哈(^e^) 做麥咁烏龍呀?
    個Pizza睇落真系好一般好一般喎!
    我整得仲靚過佢(講笑咋)……嘻嘻… ^^

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章