雲陽

繼上次呇止不夠辣癮後一班食友再約過,今次去嘅係座落係時代廣場~雲陽,上次有事未能一起出席嘅Oli & Thomas另外仲有上次班底Fabrice,Oph我哋一行五今次都食得夠滿呢^0^


紫貝天葵味道夠可以少甜D更佳






好可愛嘅爆谷少少咸好可愛







友人嘅原味&藍莓豆奶昔豆味香濃




燈影牛肉(可惜我試食失敗)

搖滾蒜泥白肉涼麵

北川粉皮賣飛佛

好精緻嘅調味盅
乾煎雞不是我杯茶
好創新嘅蝦汁小籠包但我都係愛傳統多D





呢個唧管要讚好貼心的設計




水煮黃鱔有D癲覆咗我對水煮魚印象感覺奇怪
炒年糕一定要趁熱吃否則~嘿嘿


豆酥桂魚
天椒酒醉朱古力雪糕有濃濃酒香~神往

四川花椒雪糕淡淡花椒味~可愛
桃仁甜板用糯米波菜制成咬口須好但味道不足





我最愛嘅豆沙鍋餅須不油膩豆沙也好可惜敗在皮上




 

價位親民可以帶車爸爸一試

留言

  1. 好豐富喎, 同埋估唔到妳會試食牛肉呢~~ :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋話冇乜So味叫我試試,可惜我都係食到so味失敗咗

      刪除
  2. 好盡興,希望我去次次都咁盡興^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定盡興啦就算食物麻麻哋我哋開心搭夠嘛!食完仲可一起搭車簡直一流呀

      刪除
  3. 我都好想快D ENCORE多次,E間真係唔錯都抵食呀

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章