媽媽 I LOVE YOU

24號當日車媽媽本來有個 Beauty Event要出席不過佢由23號起到27號日日都有街去所以佢決定放棄留喺屋企陪我,所以我真係超愛我媽媽啊^0^
23號晚媽媽一返嚟我就嗲精上身





留言

  1. 嘩!做媽媽真係偉大啦...還是妳媽媽太掛住妳唔想去街呢:p

    回覆刪除
  2. 係咪車車你唔俾阿娘去街呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Ruby ee唔關我事係媽媽良心發現咋haha~~

      刪除
  3. 因為車媽媽夠哂pretty, 唔夠再去beauty event啦~~~ ;)

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章