抵食lunch buffet

26號約咗blog友仔Yan&Oph仲有男神Matthew仔去食lunch buffet一波少少拆後我們要食buffet嘅決心冇停落嚟最後選定九龍香格里拉嘅cafe kool可惜Oli未能同行欠一點點呢,呢餐buffet點抵食法有Yan嘅恒生白金信用卡優惠享75折啊原價$288位我哋只須$237就食到了不過優惠到5月31號咋要食趁早呀,現場食物選擇好多品質也十分優良確真抵食呢我更笑說識咗佢哋三美後我怎能減肥呀Yan更抵死哋話要食先有力減haha我認同^0^

































我最愛Ham食咗好多件呢


呢個泰汁蝦沙律好醒胃













可愛奶皇包


意粉須然淋咗D但味道搭夠好味





熱情果奶凍十個正呀






生果好新鮮

大師雪糕我食咗4球咋




超可愛matthew豬
凍檸茶作結尾消消滯


留言

張貼留言

熱門文章