炎炎夏日

近呢兩年嘅夏天真係熱到辣C腳我落街喪跑都要5:00pm過後先去得車媽媽話怕我中暑喎,佢仲會將冰種用毛巾包裹放入狗袋自制冷氣袋比我等我跑完唔怕喺狗袋焗暈添真細心嘅啫hehe~







真係熱到變燒豬haha~

留言

  1. 叻叻! 車媽媽用自製冰袋! 咁車車可以安心去玩啦!

    回覆刪除
  2. 媽媽真係鍚到你喎,記得孝順媽媽啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Oli ee我好錫媽媽架最多得閒整篤VV佢嘆啫

      刪除
  3. 車車︰最好加多條自製果汁雪條為very good 喇

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 車車真係好幸福呀, 有咁細心的媽媽~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢試過一次中暑架嗰次嚇C我呀所以而家更要小心D囉

      刪除

張貼留言

熱門文章