Mott 32

昨日飲食四美又出動喇7,8月喺我哋四人生日嘅月份夾好當天豪食birthday lunch揀選嘅梗係要精緻又美味食府Mott 32(按此)一到步眼見型格嘅中菜食府好特別呢^0^











VIP房



爆呢飲茶歎cocktail

頂級黑毛豬叉燒夠鬆化
鱈魚菜苗餃皮好得但餡料不夠細膩鱈魚味欠奉

肉汁豐盈
蝦餃餡就麻麻哋




呢個牛牛交比三美喇

雪山奶皇包

芋角最好味

鮮蝦脆腸粉又係蝦乸過龍咗DD

椰絲甜薄撐

煎韮菜粿皮厚點點但饀料好正

哈哈四美雪糕美麗完場




留言

  1. 好開心的lunch,希望嚟緊陸續有來

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意同妳哋一齊食嘢好開心又自在^0^

      刪除
  2. 尋日真係超開心的lunch,黎緊好快又再食過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我女性朋友不多因我怕女人堆多是非但同妳哋一齊好放鬆只會講食物是非haha同心事^0^

      刪除
    2. maggie妳真係快手, 其實我同妳一樣, 怕講是講非, 所以好enjoy同妳地一齊食野~~ 下星期4又再嘆過! ^3^

      刪除
    3. 我得閒嘛hehe~星期四仲可見matthew&Chloe^0^

      刪除
    4. wuwu...妳地就好啦,可以成日一齊食lunch

      刪除
    5. 唔使傷心妳睇下公司附近有咩好嘢食我哋再過嚟同妳lunch^0^

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都覺得好攪笑cocktail係店方送嘅hehe~

      刪除

張貼留言

熱門文章