一蘭

七夕當晚去咗想試好耐一蘭耐到佢哋開多咗一個鋪位先去食haha~星期六都係等咗大約10min就可入座剔好自己喜好後就好快有得食喇,我叫嘅10倍祕制醬汁巧刺激不過麵淋咗D呢下次硬麵先得^0^

老公比我攪大咗個肚了




車爸爸難得清碗





留言

  1. 回覆
    1. 10倍祕制辣汁巧刺激呢不過冷氣唔夠凍我食到標晒汗^0^

      刪除
  2. 咁快有位嘅?我唔想排所以一直冇去
    車爸個腩真係不弱喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家多咗個鋪位快好多了,haha等妳地以為佢好瘦^0^

      刪除
  3. haha, 車爸爸真係俾妳搞到好大~~~~ XD

    回覆刪除
  4. 超叔個肚好似大過我咁!

    回覆刪除
  5. 車爸爸個肚…………哈哈! 過多幾個就……生得……^o^

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章