霸王川莊

13/8辣局又嚟喇今次揀選霸王川莊睇下係咪咁有霸氣先,當日上午至中午都又紅又黃雨真令人煩厭可幸出門時雨停了(好明顯我並非貴人)到達覺得環境好幽暗食川菜要配上這樣燈光嗎?坐下時更覺祕皆因頭頂燈飾不時跳暗haha七月時都係唔好嚇大家喇睇下食咗D乜先~

精緻茶壺
須偏淡但還飲得出果皮味

小食唔錯對之後嘅菜充滿期待~
聽聞不夠雲陽來得好吃

肉質頗嫩夾雜香菜頗新鮮可惜汁醬不是我杯茶
茶香雞鴨戀好有新意但食落令我聯想起燒味飯

上面係鴨下面係雞茶味欠奉

羊蹄我冇食不過聞到勁so味


水煮魚好油好麻but唔香但薯粉質地好正

四季豆濕咗DD
家常脆鱔我愛這個
最後上檯嘅抄手不吃冇損失
大家嘅甜胃在呼喚叫個拔絲蘋果填補下空虛先
樣子對版香香嘅焦糖味但我食落似蕃薯hehe~
香蕉應該長滿梅花點了太糊口啦

留言

張貼留言

熱門文章