康樂茶冰廳

康樂茶冰廳對荃灣大的人應該一點都不陌生是日同車爸爸再訪奶茶香滑依然食物一貫踏實確係我懷念的味道










留言

  1. 好似唔錯喎, 下次我又要去食~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如揾日約埋去燒賣皇吃點心跟手去康樂嘆奶茶啦haha~

      刪除
    2. 我又去,出年暑假,等我,哈哈

      刪除
    3. 好丫, 下星期Matthew仲係早放, 搵日下午叫埋嫲嫲一齊去掃~~~ :D

      刪除
  2. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 係呀~或者我加埋D童年回憶所以好有好感hehe~

      刪除

張貼留言

熱門文章