腳仔軟

30/8車爸爸放完大假後我都抖咗一個星期事關我腳仔軟軟應該係尾龍骨條骨剌作怪車媽媽唯有忍痛下禁街令困我一星期囉,今日車媽媽同我白白豬後請我食雞肉乾安撫我悶納嘅情緒心情即刻爽返咋^0^

留言

  1. 車車, 無事咖嗎? 祝快啲好返, 快啲可以出街街!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 醫生話過除非車車行唔倒否則不建議做手術因為太大年紀不好麻醉

      刪除
  3. 快啲好番,中秋可以落街賞月

    回覆刪除
  4. 係啦, 車車 乖乖抖下, 中秋再玩再跑~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好乖架喇yan ee而家抖夠中秋可放肆地跑啦hehe~

      刪除

張貼留言

熱門文章