日日有食神

呢個十月真超有食神就喺月中更多謝甜魔媽媽邀請一連兩天黐飲黐食好瘋狂呢真係肥C啦haha第一場就係去泰海鮮食海鮮喇很久冇去過三聖邨了


白酒忌廉汁正到想要碟意粉

泰式香茅中蝦大隻又入味難得啊

我喜歡蔥多過鮑魚
第二日要去新麻蒲食韓燒更有男神Matthew座陣食得超級滿足又開心呢





好味嘅黑芝麻沙律好吃到要添食


泡菜好鮮味

海帶冇腥味good


芝士圍邊好食到嘩嘩聲

牛肋骨

二人餐包括有芝士腸大蝦及小許菇菇中層係豬護心肉底層有雞翼同雞扒

食完芝士轉泡菜蛋更滋味

店員教燒泡菜別有一番風味

麻油海鹽點肉食超夾


花美男

藍莓芝士冰沬

入口即溶綿滑到不得了
還有甜品下場就係VIA TOKYO食雪糕


焙茶是我愛的味道

抺茶我不特別歡喜除咗呢個

留言

  1. 依2日都好開心, 好多謝妳陪我癲呀!! ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都係吃貨有咩邊個陪邊個吖最緊要happy嘛

      刪除
  2. VIA 最近好似仲推出左玄米茶味呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋食嘅焙茶味同玄米茶一樣味架係咪同一樣東東呢??

      刪除
    2. 唔同架, 我地下次再食過! ;)

      刪除
  3. 食到肥﹖忘記佢,食咗至算,哈哈

    回覆刪除
  4. 好鬼羨慕丫,成日周圍食

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心又飽足,唔使羨慕明天到我哋食啦

      刪除

張貼留言

熱門文章