殷悅~大閘蟹精選套餐

21/10這晚得甜魔媽媽邀請悅來酒店殷悅吃大閘蟹精選套我就將我僅有嘅qouta交給殷悅吧!




首先由殷稅三小碟揭開序幕有黑豚叉燒,雲耳伴秋葵及最得我心嘅蜜汁燒鱔皮做得蜜蜜脆脆很可口

蟹粉燕窩燴海皇大家看很足料耶慷慨嘅燕窩真的超大碗~好滿足

主角大閘蟹場係我最愛嘅蟹公鮮味~


到呢個蟹粉小籠包~錯應該係大籠包先真~係公關額外加添給我哋品嚐不在套餐內架真係好大隻呀成個生煎包那麼巨,咬開後有好多湯汁也鮮喔不過真的很飽肚呢!


呢個時候要清一清味蕾蟹粉扒海棠清淡冬瓜配上惹味嘅蟹粉足夠叫醒膩膩嘅口腔
跟著仲有迷你煲仔臘味餸有咩可能迷你呀跟本就係正常size飯做到粒粒分明爽口好吃

最後由
薑汁湯圓甜美落幕呢個套餐只售$398位如係悅來會員更$368已可品嚐呢個抵食套餐呢趁大閘蟹季節好好填滿自己空虛嘅胃喇haha~

多謝公關熱情款待~我們都吃得超開心又飽足呀

留言

張貼留言

熱門文章