魔鬼車

          內有驚嚇內容小心慎看                                                   大家好我係魔鬼車不過係一隻可愛嘅小魔鬼每年萬聖節車媽媽實捉住我攪攪震扮呢樣扮嗰樣但係我自己最愛就係小魔鬼造型

一個熟女造型認真嚇鬼姣到呢haha~祝大家萬聖節快樂

還有車媽媽無聊之作haha希望唔好嚇親大家啦

留言

  1. haha, 妳地真係好搞鬼呀!!!! XD

    回覆刪除
  2. HAHA車車好乖呀
    BTW 最後既你好可愛都唔驚嚇既

    回覆刪除
  3. 車車個魔鬼look真係好可愛

    回覆刪除
  4. haha....有嚇親,我覺得好好笑喎

    回覆刪除
  5. 哈哈哈! 真係好鬼驚喎! 不過我掛住睇車車個嬌俏look 睇唔到你個驚嚇樣喎! 哈哈!

    回覆刪除
  6. 車車好攪鬼.....珍惜和佢的每一天呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在冇做嘢都係因為湊車車咋畢竟牠已14歲了^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章