翡翠拉麵小籠包

1/11多謝甜魔媽媽再次邀請到翡翠拉麵小籠包開餐令十分喜愛食上海菜的我萬分開心同滿足還有MC小兄妹助興就更滿足啊~


Matthew仔跟我們的自拍照妹妹好對鏡頭觸覺好敏銳呢^0^眨下眼1歲多嘅妹妹巳自己行喇
甫坐下叫D飲品先甜魔媽媽嘅靈芝山楂烏梅茶嫲嫲同阿龍嘅羅漢果茶而我就要了去濕嘅檸檬薏米水成品味道天然不錯喔!


火腿烤雙方一客三件我哋四人加咗一件蜜蜜嘅味道配上咸香嘅金華火腿好吃

蟹粉伴毛細麵蟹粉要好友們多多幫忙(冇膽的我不宜多吃耶)
翡翠四色小籠包當中有黑松露,芝士,四季豆和口水雞我哋4人叫了兩客好辣的我便要了口水雞同黑松露,口水雞味道好傳神而黑松露就彌漫著淡淡香氣肉汁還算豐盈,有時創新嘅口味帶給食客小小驚喜都唔錯架~
 另外再叫了一客蟹粉小籠包
砂窩粉皮魚頭(半份)魚頭須半份但真的很大個香香辣加埋墊底嘅薯粉有咬口好吃
豆瓣菠菜炒得清香不鞋口
乾煸四季豆呢個唔得四季豆好多渣
松子桂魚造型正宗味道也不錯如可再酥脆一些應該更美味
給小兄妹的素菜包
呢隻係嫲嫲嘅清蒸大閘蟹4兩重,見嫲嫲吃得津津有味應該唔錯喔
毛蟹炒年糕D蟹膏超爆罪過罪過年糕入味好咬口好滿意呀
大家冇睇錯呢道有好多甜品供應架大小甜魔都好happy
 蛋白杏仁茶
Matthew仔嘅鮮雜果雪糕涼粉好繽紛呀
阿龍嘅洒釀丸子我試了小許欠了點點酒味(冇辦法酒C師拉仔hehe)
我嘅楊枝金露芒果味好出天然不過甜最過癮係內裡嘅西米竟然好似魚子般卜卜脆好頂癮啊
還有雙皮奶

真係超多謝甜魔家給我一個快樂又爆肚嘅晚上haha~

留言

張貼留言

熱門文章