姊妹聚

很久沒跟好姊妹行街街了夾好時間去了葵涌廣場行街兼食飯我哋由3點多行到7點多先吃飯呢女人行街真係喪架haha~不過行街係開心但有一樣更令我瘋狂的便是新都會廣場有個XO展...................(Bad Badtz-Maru 嘻哈街頭派對)我不好卡通公仔但XO係唯一令我愛上的卡通人物~



































現場還有一檔精品店,我現在只會買實用嘅用品所以只買了好靚嘅薄同掛飾真係靚到唔捨得用啊價錢都只係$8.9~$14.9好抵買架掛飾就$19.9,另外仲有暖杯,拖鞋,毛公仔,擺設,筆同門簾等等連十大武器之首摺櫈都有呀真係想搬晒回家呢~








留言

張貼留言

熱門文章