生龍清湯腩

有個星期日去咗生龍清湯腩雲吞麵點知比餐吸引咗因為除咗麵仲配脆豬包,車爸爸叫鮮茄牛肉米線配沙嗲牛肉脆豬包佢超欣賞個包包囉生龍清湯腩

而我就豬膶通配豬扒脆豬,豬膶鬆化冇苦湯有濃濃嘅豬膶味只可惜係我不喜歡有坑嘅通粉啫脆豬包脆囗豬扒又夠淋不乾好吃最重要係連飲品$38一個餐好抵食呢^0^








留言

  1. 我反而鐘意有坑的通粉喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我不愛有坑係因為聯想起病,細時病親媽媽一定煮有坑通粉比我食所以感覺唔好hehe~

      刪除
  2. 回覆
    1. 有呀我哋通常食嘢都會交換嚟食haha~

      刪除

張貼留言

熱門文章