爆肚萬聖節

萬聖節氣氛真係好詭秘呢個咁嘅日子梗係要爆肚先得啦....哈哈大家唔使驚我只係比Panda hotel 歐陸餐廳 Balcony 嘅*滋味無限.四人共享*餵到爆肚啫,繼上次殷悅~大閘精選蟹套後再次多謝公關邀請到歐陸餐廳品嚐美食

一到餐廳見到有生蠔呢仲要有Belon0000呢
檯上有一對可愛嘅小熊貓歡迎我們喎
公關一早預告我們午餐不要吃太飽因為套餐份量大得驚人所以除了甜魔媽媽夫婦,劉總和我外仲要加埋小甜魔Matthew仔一起來擦大餐呀最後真的要打包呢^0^
 Matthew仔幫我影嘅沙龍....好有水準喔!!
*滋味無限.四人共享*套餐$988悅來會員更可享八折及免費餐酒乙枝添好抵呀


熱暖麵包可配上油醋或牛油共吃咦~我碟牛油呢原來比識食嘅Matthew仔攞咗去搽麵包了haha...
意式頭盤配沙律菜~新鮮嘅沙律菜配橄攬油及香醋共吃yummy~
頭盤可以喺9款中選擇5款我哋揀咗風乾火腿,辣肉腸,沙樂美腸,煙三文魚同水牛芝士及蕃茄另外還有意式肉腸,煙鴨胸,巴馬臣芝士及香煎黑胡椒吞拿魚可選擇,我就最愛煙三文魚同我偏愛嘅風乾火腿喇~
另外可以喺餐湯,忌廉煙肉意粉或茄汁煙肉辣椒意粉當中三選一我哋要咗忌廉煙肉意粉比Matthew仔食較恰當~

睇下Matthew仔食得美滋味^0^



主菜有5款選擇其一叫了Rib eye 成品大到得人驚啊牛要靠三位好友喇,聽聞肉質還可以吧但以這價位真係超級抵食噢!


配菜可選一款~有8款選擇之多我哋要了香草燒雞伴意大利煙肉,大家冇睇錯係配菜多得太過份了吧!!雞肉須不致嫩滑無比但都香氣撲鼻但也不能跟同上的炸薯條比較呢外脆內軟點著血色般茄汁同吃簡直茹毛飲血啊~嚇人吧!!haha

到甜魔媽最期待嘅環節喇Dessert Sampler Platter,一上檯真係人都癲有藍莓芝士蛋糕,芒果慕蛋糕,朱古力Truffle, tiramisu和Creme brulee每人5款甜品之多你哋話係咪爆肚先haha~


劉總嘅Latte
我最愛凍檸茶幫助消化haha~
最後熊貓酒店喺11月推出夫婦節套餐$560/兩位喺歐陸餐廳和殷悅供應想喺優美環境下享受一頓二人晚餐就要快快訂檯喇~

留言

熱門文章