Euro go go

同兩位好姊妹行完街後約埋剛收工嘅車爸爸去開餐lu~行經Euro go go須係半自助式嘅歐陸食品但見到其它食客嘅食物蠻不錯喔!!大家又肚餓了一於揾位食吧~
沙律兩款都選上凱撒沙律$20菜夠新鮮如on top再加上芝士就更正了不過$20冇投訴啦haha~
反而田園沙律$20十分出色汁料絕對係我杯茶
鮮茄香草青口$48呢個大家咪錯過青口嫩嫩冇腥味湯汁比起蕃茄湯$18更具神韻~
雞翼初時只叫了香辣味但車爸爸不愛那有點像HP汁的味道後來加添一客蜜糖味$38味道正常雞翼也嫩滑~
焗薯皮$30熱烘烘好吃啊,四式芝士蒜蓉包$55包涵著牛肉,吞拿魚,雞肉和鮮茄乜乜乜好友吃得太已忘掉是什麼haha~
                                           
法式薯蓉焗田螺$38薯蓉熱辣辣夠滑最愛佢不重牛油吃多點也不膩田螺只係點綴下啫味道不多 

菠菜汁龍脷柳意粉$52呢個no good喇醬汁絕無菠菜味魚柳一味死鹹試點便放棄了~

全百寶pizza$80那茄醬底岀色架不過熱呼呼吃時還不錯凍了邊位大硬吃不下呢~這裡還可叫半份人少也不怕吃不完喔記得趁熱食呀!
 好友飲嘅Cappuccino$22奶泡豐盈~

另一好友眼瞓要Espresso$20提神提神,車爸爸Iced hazelnut tea latte$26有著淡淡嘅榛子味我覺得一般啦,而我當然係凍檸茶$22反而有點貴還幸茶味不錯~
甜品我D姊妹唔好的這個焦糖忌廉燉蛋$32基本上係叫給我食,可惜未能得我歡心實在過甜了質感也不夠滑溜是否我整嘅燉蛋太滑寵壞了味蕾嗎??這一餐人均只係$140真心覺得比Pizza Hut來得更好呢~


留言

張貼留言

熱門文章