期待已久~Angelina

本來跟飲食四美人約定去Angelina朝聖但各有各忙久未成行,23號車爸爸車我去尖沙咀取東西後便跟他車往IFC我去取位先他擺好車收工便跟我會合,本來諗住要排隊攞位點知竟然冇人輪我已可入座但車爸爸冇咁快到(入座後1.5hr要埋單)唯有跟reception說遲點入座她便跟我建議不如輪窗口位便可遲點入座又可享頭位service很讚呀~
餅櫃好吸引呢~

馬卡龍好繽紛下次一定要試試先 


Out door都好正不過跟怕凍的車爸爸食都係乖乖坐in door吧! 

Tarte citron$70那檸檬忌廉真係超好味酸甜有緻那撻底車爸爸很愛吃呀他說不硬夠鬆也不膩口好正 
招牌甜品Le mont-blanc$90蛋白脆餅加埋鮮忌廉真係好好口感又滑又脆雙重享受再吃埋面頭的栗子忌廉想升仙了haha~ 
Hot Chocolate$88濃情化不開大概係呢杯精品最貼切嘅形容詞haha~
多謝不愛甜食嘅車爸爸陪我任性地豪吃Love you~ 

留言

張貼留言

熱門文章