用心小店~大盛屋

前日往元朗探望回復光明的甜魔家跟MC小兄妹和魚子醬玩仲有啟明BB玩耍一輪後我們便到就近的大盛屋吃日本菜,妹妹真係超級犀利一有鏡頭對著便笑笑口給我影相~叻女
魚子醬很認真哋品嚐緊士多啤梨妹妹也動身想吃了 
位公子玩到不亦樂乎 
妹妹又出動天然呆樣殺C Maggie EE喇
等到阿龍返來便去大盛屋醫肚吧!
日式屋酒屋嘅格式環境乾淨舒適

店方介紹梅酒酒精只有7%清爽可口我更連飲了兩杯呢^0^
阿龍就要熱清酒見他也飲了兩瓶應該好飲 
呢度有兩款公仔人物嘅壽司定食我哋有兩位小朋友一定要叫給他們試啦第一款係鬆弛熊$48份兩位小食Chloe和魚子醬吃不停呢不過如冇魚生就更啱小如Chloe和魚子醬年紀的小朋友 
第二款係熊貓造型一樣可隻很受小朋友歡迎呀
見有生蠔供應我呢隻生蠔精雙眼放光了店方介紹我哋食小長井日本生蠔$38
真係唔講得少似我一樣厚肉,味道鮮甜更是爽脆的確係上品

刺生揀咗三文魚,牡丹蝦,加拿大海膽好新鮮好甜
到壽司了左起鵝肝,火炙芝士玉子,三文魚子,蟹膏,明太子沙律除鵝肝冇試外其它都味美可口尤其蟹膏同火炙芝士玉子食完想再食呢~

清酒煮蜆$48用上大隻嘅沙白味道清甜頗抵吃的
 話口未完又要追加壽司呢haha~
叫了兩款反卷三文魚反卷$25,帶子鰻魚反卷$42也不錯吃點飯才飽肚嘛!!唔爭在叫多碗雞扒稻庭烏冬材料豐富烏冬質感對板冬冰冰吃點熱嘢即呀暖晒
到什錦天婦羅$52有炸蝦,南瓜,冬菰,茄子, 仲有條類似邊豆要讚下廚師佢哋嘅炸物冇一點多餘油份炸粉輕薄水準一流
我最芝士年糕$28四個字超級好味~ 
呢個係店方推介香芒銀雪魚$98估不到的夾芒果的酸將銀雪魚的油平衡返入口變得可口又不失魚香 
炸一口芝士$28熱烘烘的上檯冇得抗拒好吃呀 
這小蕃薯吃得我們好開心呢又甜又軟糯Yummy非常追加追加 
燒冬菰$10/串好抵食得嚟仲要好味 
鹽燒鯖魚$48燒得乾身香脆平時不愛鯖魚的我也有幫襯呢

日式炒野菜$42清清腸胃吧慷慨嘅木魚為此菜增添不少香氣 
我哋班大胃王唔炒多碟海鮮炒烏冬$78足料非常味道亦好填肚一流



留言

張貼留言

熱門文章