Let's glow ladies

有次喺FB無意哋認識咗Let's glow ladies嘅靚女主理人Tasha佢主要賣正貨美妝用品,第一次幫襯買咗盒 The Blam嘅blush本來我係買Coastal Scents 78 shadow blush palette可惜近聖誕寄運有點遲Tasha就主動問我會否退單或換貨那我便換The Blam嘅blush她竟然不用我補差價(真怕她要蝕本)我們之間就此建立起信任來,跟著套palette到貨我也二話不說要埋它隨後都陸續有幫襯她因為她的貨品真係平靚正,直至一天聽到她找到新方向要結束Let's glow ladies真係好不捨而家她更以超底價清貨大家不妨到FB睇睇有否啱用嘅化妝品啦(按橙色店名便可連結)

留言

熱門文章