巴蜀緣

巴蜀緣辣友真係好有緣見到此店便在辣房吹雞快速成事是晚第一次搭去香港大學港鐵站~


位於西環高街的巴蜀緣~ 
店子小小只有6,7張檯廚房更小得一個爐頭所以整晚出菜頗慢亦有漏單的情況但出品確係慢工出細貨精緻兼好吃~ 

人參烏龍茶$10/位入口有回甘收貨啦~
雞蛋乾$58由蛋白和豆腐合製而成有蛋白香氣但豆腐味就不見了,忽發奇想叫侍應取少許陳醋同吃不知會否更迷人呢?答案是麻麻因為醋唔夠靚呀~
回鍋肉$98川式回鍋肉夠香辣但有點鹹我偏愛上海版呢~ 
涼拌萵筍$??菜牌冇的佢跟其它川菜館不同除萵筍另加一種芹菜味的蔬菜對於不吃芹菜的我當然不太熱衷起筷啦,但係味道好正香麻辣都出色
四川擔擔麵$50不要見它白雪雪咁呀撈起底下的麻辣醬汁吃完一口又一口很出色的麻辣,用上闊條麵更添咬口如麵可硬身點更合我心呢^0^

酥皮樟茶鴨$160/半隻~很後悔叫半隻呀本來叫半隻樟茶鴨半隻口水雞可惜口水雞已售罄,同劉總傾起樟茶鴨多數係來貨加工但此店做出來色香味俱全懶理來貨定自煮大家都起筷不絕平時不吃頸的都忍不了吃一件呢~
泡椒腰花$88我第一次試吃豬腰成日怕做得不好有怪味但吃咗幾道菜後對此店頗有信心便戰戰兢兢哋試一口結果要吃多件才滿足呢haha~
大家期待已久的水煮桂花魚$時價~勞煩友人預訂咗我哋先有食咋,絕對不要錯過川料好香尤其花椒係靚貨魚肉又夠滑溜墊底薯粉早給我們搶掠一空還是乖乖叫多份補給吧,但我略嫌太麻吃完嘴唇有如熱鍋上前螞蟻hehe~

留言

張貼留言

熱門文章