肥仔記

星期日返外家前例牌同車爸爸去食lunch攞住好多嘢落車冇幾遠有間粉麵檔肥仔記便求其食D嘢啦點知.......
價錢親民得過份~ 
雲吞河一碗有4粒雲吞味道都可以架可惜D河粉用上炒河好難食最後食淨了成碗河粉罪過
 牛筋河真係食橡筋一樣炆得唔入味還幸咬得下~
要講講D阿姐態度勁差事原我想食魚肉春卷我兩碗麵到時便跟阿姐說想要碗春卷或者我講得唔清楚佢以為我想加餸便一句"得"埋嚟出咗囉喎便轉身走咗,我唯有又叫番佢落單其實好小事啫幫襯多D理應好事為何要這樣對待客人呢??btw呢個魚肉春卷同雄記冇得揮下次都係行遠D去食吧!!
不過價位真係冇得輸嘅呢餐$6X埋單,如要求不高平平哋已可溫飽了 

留言

張貼留言

熱門文章